The most powerful brand strategy is to have an
intangible connection with your brand’s soul.
And resist being all things to all people.

Stille Bliksem:
PR & Communicatiebureau

Vanuit onze diepgewortelde kennis en rake observaties ondersteunen we jou in de groei van je merk(bekendheid).

We doen dit via:

  • merkverhalen

  • merkstrategie

  • trendonderzoek

  • copywriting

  • PR

Katrien Meermans en Tom Boute vormen het duo roergangers achter Stille Bliksem. Ze hebben een grote genegenheid voor mensen en merken die met een ongebreidelde gedrevenheid hun eigen pad volgen.

Facts tell.  But memorable brand stories  evoke emotion, create a connection.

Veel merken slagen er niet in om hun verhaal duidelijk te definiëren en op een effectieve manier te delen. Terwijl authentieke storytelling de krachtigste manier is om mensen te overtuigen, een onvergetelijke indruk na te laten en verbinding te creëren.

Door een doordachte merkstrategie, betekenisvolle verhalen en integere (media)relaties dragen we samen met ons zorgvuldig opgebouwde netwerk bij aan de groei van je merk. We vergroten je community, terwijl we vanuit de bestaande basis loyale connecties cultiveren. We maken van je merk en jou als founder thought leaders binnen jouw niche.

Where creative and reflective minds meet

We staan voortdurend in dialoog met jou en je team waardoor we werkelijk vanuit de ziel van je merk communiceren. We doen dit vanop een plek waar we elke dag op groen uitkijken. Die intiem en gastvrij voelt. Waar we zoals in een atelier vorm geven aan jouw merkverhaal dat anticipeert op de tijdgeest en wat mensen drijft.

Katrien Meermans & Tom Boute

When birds of a feather flock together

Writer, Trend Researcher & PR Consultant

Katrien is een storyteller pur sang die aandachtig luistert, observeert en verbanden blootlegt. Ze is een expert in PR- en contentstrategie, trend research en copywriting. Haar intuïtieve denkwijze en gestructureerde aanpak vormen hierin een waardevolle combinatie. Vanuit haar liefde voor taal en met volleerde pen waakt ze erover dat in je teksten de unieke tone of voice en boodschap van jouw merk weerklinkt.

Connect on LinkedIn

Katrien Meermans

Brand Strategist & Creative Director

Tom weet als geen ander de ziel van een merk bloot te leggen. Als expert in merkstrategie leidt hij de vertaalslag van de algemene visie en visuele identiteit naar alle aspecten binnen je communicatie. Door zijn kennis en diepgravende karakter vormen zijn analyses ware reality checks. Tom legt niet alleen pijnpunten en opportuniteiten bloot, hij biedt een concreet plan van aanpak om je communicatie op punt te zetten.

Connect on LinkedIn

Tom Boute

PR Manager & Copywriter

Romy schrijft met aandacht voor taal en structuur. Op basis van de strategische briefing en gedefinieerde tone of voice pent ze teksten neer die inhaken op de leefwereld van de lezer. Met dezelfde zorgvuldigheid volgt zij PR-campagnes op en bouwt ze aan de duurzame relatie tussen jouw merk en de pers.

Romy Van Haecke